Bubnovačka
Bubnovačka

Bubnovačka pro firmy

Bubnovačka pro školy

Bubnovačka

Baci, baci

Výprask není výchova. Buďme dětem lepším příkladem.

K výzvě se připojilo
156 018
lidí
Přihláška 2025
K výzvě se zapojilo
156 018
lidí
Přihláška 2025
Co na této stránce najdete?

Podpořte dětství bez násilí a podepište memorandum.

Hlavním cílem kampaně je upozornit na nevhodnost tělesného trestání dětí a podpořit záměr ukotvení nepřijatelnosti tělesného trestání dětí do aktuálně projednávané novely občanského zákoníku. Právě tento zákon může situaci dětí, které doma zažívají násilí, zásadně změnit. Schválení novely může pomoci ke včasnější identifikaci týraných dětí, ke snížení výskytu násilí ve společnosti obecně i významně ovlivnit duševní zdraví dětí.

Vařečkami proti tělesnému násilí na dětech – absurdní kampaň proti absurdním výchovným praktikám. Proč? Protože nejoblíbenějšími hračkami pro děti jsou ty, které napodobují chování rodičů. A právě třeba vařečky jsou jedním z předmětů, po kterých přes 63 % českých rodičů stále sahá za účelem tělesného trestu. Proto agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe vytvořila originální hračku v podobě interaktivní vařečky BaciBaci, která zdánlivě slouží dětem k trestání neposlušných panenek a plyšáků, ale ve skutečnosti demonstruje absurdnost těchto “výchovných” praktik. „Právě tento obrat v dějové lince jinak standardně vypadající reklamy na dětskou hračku, zve k prozření nejen rodiče, ale samozřejmě i politiky, aby si uvědomili, že tělesné trestání dětí není v pořádku,“ říká Lucie Dubová, Business Director v Saatchi & Saatchi.

Kampaň probíhá na internetu i na sociálních sítích a spolupracuje jak s vybranými influencery, tak s osobnostmi z veřejného života.

Podpořte dětství bez násilí a podepište memorandum.

Hlavním cílem kampaně je upozornit na nevhodnost tělesného trestání dětí a podpořit záměr ukotvení nepřijatelnosti tělesného trestání dětí do aktuálně projednávané novely občanského zákoníku. Právě tento zákon může situaci dětí, které doma zažívají násilí, zásadně změnit. Schválení novely může pomoci ke včasnější identifikaci týraných dětí, ke snížení výskytu násilí ve společnosti obecně i významně ovlivnit duševní zdraví dětí.

Vařečkami proti tělesnému násilí na dětech – absurdní kampaň proti absurdním výchovným praktikám. Proč? Protože nejoblíbenějšími hračkami pro děti jsou ty, které napodobují chování rodičů. A právě třeba vařečky jsou jedním z předmětů, po kterých přes 63 % českých rodičů stále sahá za účelem tělesného trestu. Proto agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe vytvořila originální hračku v podobě interaktivní vařečky BaciBaci, která zdánlivě slouží dětem k trestání neposlušných panenek a plyšáků, ale ve skutečnosti demonstruje absurdnost těchto “výchovných” praktik. „Právě tento obrat v dějové lince jinak standardně vypadající reklamy na dětskou hračku, zve k prozření nejen rodiče, ale samozřejmě i politiky, aby si uvědomili, že tělesné trestání dětí není v pořádku,“ říká Lucie Dubová, Business Director v Saatchi & Saatchi.

Kampaň probíhá na internetu i na sociálních sítích a spolupracuje jak s vybranými influencery, tak s osobnostmi z veřejného života.

Neboj se, ozvi se!

Milan Peroutka mluví o Dětství bez násilí
Milan Peroutka
Marek Lambora mluví o Dětství bez násilí
Marek Lambora
Monika Bagárová mluví o Dětství bez násilí
Monika Bagárová
Nicole Ehrenbergerová mluví o Dětství bez násilí
Nicole Ehrenbergerová
Pokáč mluví o Dětství bez násilí
Pokáč
Eva Burešová mluví o Dětství bez násilí
Eva Burešová
David Sitař mluví o Dětství bez násilí
David Sitař